środa, 20 maja 2015

Promocja -40% w Drogerii Natura (część II)

Dziś przedstawiam pozostałe zdobycze w promocyjnych cenach. Były róże, teraz czas na podkłady. Miałam spory problem ze zdecydowaniem się pomiędzy czterema, więc ostatecznie kupiłam dwa, żeby zachować równowagę ;)


3. PIERRE RENE professional Skin Balance Cover Fluid foundation (porcelain)


Cena (w promocji): 16,19 zł
Pojemność: 30 ml
Dostępność: Drogerie Natura

Śmiało mogę porównać go do podkładu Colorstay Revlona. Jest bardzo dobrej jakości, ma podobną konsystencję i krycie. Jedyne, co mi nie przypasowało, to odcień (ale to już mój własny błąd...). Jak dla mnie nie nadaje się na ciężkie poranki i nie pomaga, kiedy moja cera ma kiepski dzień, natomiast świetnie nadaje się do wieczorowego makijażu.

4. CATRICE cosmetics 12h Matt Mousse Make up (010 soft ivory)




Cena (w promocji): 13,79 zł
Pojemność: 16 g
Dostępność: Drogerie Natura

Aktualnie mój absolutny faworyt. Nie sądziłam, że zaimponuje mi podkład w postaci musu. Byłam do nich wystarczająco uprzedzona, żeby omijać je szerokim łukiem w drogeriach. Nasłuchałam się samych narzekań i niepochlebnych opinii. Mus Catrice przełamuje stereotyp słabo kryjącego, wysuszającego i kiczowatego podkładu. Nakładając podkład z samego rana zdecydowanie wolę ten lekki i mniej treściwy od tego mocno kryjącego i cięższego. Jest cudowny w dotyku, bardzo łatwo się rozprowadza, wyrównuje koloryt skóry i szybko się dopasowuje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz