sobota, 18 kwietnia 2015

PEELINGI DO TWARZY - konfrontacja różnych marek

Dziś konfrontacja różnych peelingów do twarzy. Przez dłuższy okres nazbierało się ich trochę, a ponieważ żaden z nich nie spełniał moich oczekiwań, po kilku użyciach trafiały w czarną otchłań łazienkowej szuflady. Po długich poszukiwaniach i próbach ZNALAZŁAM! :) Najlepszy, najfajniejszy, najskuteczniejszy i jeszcze wiele innych naj. Ale o nim napiszę na samym końcu.

1. NIVEA VISAGE pure effect ALL-IN-1 (żel-peeling-maska).


Cena: 14,49 zł
Pojemność: 150 ml
Dostępność: Drogerie Rossmann

Mówię stanowcze NIE wszelkim kosmetykom 2 w 1, 3 w 1 itd. Kosmetyk ma spełniać swoje działanie. Jeżeli na opakowaniu czytamy, że tych działań jest dziesięć, to mogę się założyć, że połowie z nich nie podoła. Gdy coś jest do wszystkiego, to tak naprawdę do niczego.
Po nałożeniu, pierwsze co zniechęciło mnie do tego kosmetyku, to niemiłosierne pieczenie. Oczywiście w składzie nie pożałowali alkoholu, więc sprawca jest oczywisty. Zapach jak najbardziej na plus. Po zmyciu zauważyłam, że buzia jest minimalnie gładsza i... nic poza tym. Oczyszcza pory? Zwalcza bakterie? Po dłuższym stosowaniu nie zauważyłam żadnej poprawy mojej cery, a na głębsze oczyszczanie też nie można liczyć. Nie próbowałam używać go jako maski z obawy przed przesuszeniem. 


2. AVON clearskin professional Deep Pore Cleansing Srub.


Cena: 22,00 zł
Pojemność: 125 ml
Dostępność: Katalogi AVON

Mam do niego mieszane uczucia. Bardzo fajnie złuszcza i lekko wygładza, ale szału też nie ma. Porów nie oczyszcza, stanu cery także nie poprawił. Co wiem na pewno? Z tym kosmetykiem nie można przesadzać. Zbyt mocne i długie pocieranie może szybko zaszkodzić skórze, powodując przesuszenie i podrażnienia. Nie znoszę tego efektu chłodu, jaki pojawia się po rozprowadzeniu peelingu, a sam zapach i konsystencja przywodzi na myśl pastę do zębów.


3. SORAYA beauty therapy, Morelowy peeling antybakteryjny


Cena: 12,39 zł
Pojemność: 150 ml
Dostępność: Drogerie Rossmann

Jest moim numerem 2 w temacie peelingów. O ile się nie mylę, to zmienili jego opakowanie na inne. Świetnie złuszcza i oczyszcza. Wygładza niemal doskonale, a skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Zapach jak dla mnie ujdzie w tłoku. Nie zauważyłam jednak jakiegokolwiek wpływu na stan mojej cery. Nie rozjaśnia jej, jak zapewnia producent, ani nie zmniejsza tendencji do powstawania wągrów. Ma u mnie 4 z dużym plusem.


4. Perfecta Oczyszczanie, peeling drobnoziarnisty z minerałami morskimi i krzemionką.


Cena: 1,89 zł
Pojemność: 10 ml
Dostępność: Drogerie Rossmann

Już sam znaczek KWC jakże jest wymowny! :) 
Mój peeling ideał. Usuwa martwy naskórek, dogłębnie oczyszcza, rozjaśnia i zwęża pory. I to wszystko robi na uczciwą SZÓSTKĘ. Ma ładny zapach i jest wydajny. Skóra jest po nim nieziemsko miękka i naprawdę gładka, tak jak tego sobie życzyłam. Powoduje lekkie napięcie skóry, ale raczej w dobrym tego słowa znaczeniu. Zauważyłam, że podkład po użyciu tego peelingu lepiej się wchłania i lepiej trzyma na buzi. Co najważniejsze, po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że wągry są rozjaśnione i już nie tak widoczne, pojawia się mniej zaskórników, a cera stała się jaśniejsza i zdrowiej wygląda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz